Aventura’t a ser missioner – XXV Trobada diocesana de Infància missionera

Dissabte, dia 27 de gener, va tenir lloc la “XXV Trobada diocesana de Infància missionera”, a la qual van assistir un bon nombre de fillets que aquest any combregaran per primera vegada, aquests  van tenir ocasió de compartir una estona festiva alhora que reflexiva, promoguda des dels secretariats diocesans de missions i catequesi.

El lema proposat aquest any per la OMP ha esta “Aventura’t a ser missioner”. A pesar del matí plujos, uns 400 fillets procedents de les diverses parròquies de la illa van poder gaudir d’un matí replet de cançons i contes que els va ajudar a assimilar el missatge de la Jornada. Pau Torruell i el grup de teatre TenF, dirigit per Mari Genestar, van ser els encarregats de dinamitzar la trobada.

VEURE VIDEO