El Nunci Apostòlic Visita Menorca

Del 4 al 7 de maig Renzo Fratini visitarà Menorca, amb motiu del LXXV aniversari de la coronació canònica de la Mare de Déu del Toro. Serán tres dies d’activitat intensa desde el divendres al diumenge. seguidament vos deixam el programa previst

DIVENDRES DIA 4 DE MAIG:

21:00h.

Pujada de torxes des de la parròquia d’Es Mercadal i Vetlla de la Mare de Déu, presidida pel Sr Nunci Apostòlic. Els qui no pugen a peu esperaran als altres amb el res del rosari. Animació musical del cor de St. Antoni Mª  Claret.

(La carretera romandrà tancada de les 21:00h fins a les 22:30h.)

Bus Es Mercadal, 20.30h.

Inscripcció Tel. 676139038

DISSABTE DIA 5 DE MAIG:

11.30   h.

Trobada amb els preveres i religiosos de la Diòcesi  al Santuari de la Mare de Déu del Toro: presentació de la realitat diocesana per part del Sr. Bisbe, dels tres arxiprests i de les congregacions religioses.

13.00h.

Celebració eucarística al Santuari

14.00h.

Dinar de germanor.

18.30h.

Inauguració de l’Exposició “El Bisbe Sever i els seu temps” al Saló del Nunci del Seminari Diocesà: Presentació del Sr. Bisbe, explicació per part del Comissari de l’Exposició Sr. Gabriel Julià, presentació del Segell commemoratiu dels 1600 Aniversari de la Carta del Bisbe Sever, intervenció del Sr. Nunci Apostòlic i breu recital de la Capella Davídica.

DIUMENGE DIA 6 DE MAIG:

11:00h.

Benedicció dels termes i Eucaristia en honor de la Mare de Déu del Toro, patrona de Menorca,  i celebració diocesana de la pasqua del malalt, presidida pel Sr. Nunci Apostòlic. Els Puericantors de la Catedral cantaran  durant la celebració i al final oferiran un recital per a tothom que hi hagi participat i molt especialment pels malats i les seves famílies.

Bus 9.30 des de Maó i Ciutadella

Tornada 13.30h.

Inscripció Bisbat: 971380343

20.30h.