Fira i Pregària Missionera

Com cada any, a començament del mes d’agost, el Secretariat Diocesà de Missions convida a dues activitats complementàries: la Fira Missionera de Fornells, i la Pregària Missionera Diocesana. Una i altra són com la cara i la creu d’una mateixa sensibilitat envers la Missió.

Dissabte, 5 d’agost, a Fornells, es va dur a terme la venda de menjars en benefici de la missió que les Carmelites Missioneres tenen a Tanzania. La gran aportació de menjars cuinats, coques, i altres elements culinaris i la generositat de la gent que es va atracar al port de Fornells, va fer possible la recollida d’una gran quantitat: mes de 4.600 €.

Per altra banda, dimecres 9 d’agost, es va reunir un bon grup de gent per a encomanar a la nostra patrona tota la tasca de la Missió, amb la participació de Joan  Fátima, que va ser a la trobada de joves de OMP a Madrid i de Dolores Ondobo, fundadora de la missió a la que es destinen els diners de Fornells.

Cara i creu, oració i acció, pregària i cooperació econòmica…

sensibilitat missionera en ple estiu menorquí.