NOMENAMENTS ECONOM I DIRECTOR DE CARITAS

Amb data d’avui, 2 d’octubre de 2017, el Bisbe de Menorca, Mons. Francesc Conesa, ha fet públics els següents nomenaments:

ECÒNOM DIOCESÀ, càrrec que durant els últims cinc anys ha exercit en SANTIAGO FANER BAGUR.  A qui se li agraeix la bona feina que ha realitzat de manera totalment desinteressada durant aquest temps. A partir d'aquest mes s'ocuparà de l'economia diocesana  en JOAN MIR LLORENS, al qual també se li agraeix profundament la seva disponibilitat per assumir aquest repte, després de dotze anys al capdavant de Càritas Diocesana. L'acte de presa de possessió del nou ecònom serà el proper dilluns dia 9 d'octubre, a les 12 del matí a Cal Bisbe.

El nou DIRECTOR DE CÀRITAS DIOCESANA serà GABRIEL PONS OLIVES, a qui se li donen les gràcies per acceptar el càrrec. Fins el mes de maig, va ser President de Mans Unides-Menorca. Dimarts que ve dia 3 d'octubre a les 11'00 h. tindrem un acte de presentació del nou director al centre Calàbria de Maó.