Relleu de l’Ecònom diocesà

En un acte celebrat a les dependències del Bisbat de Menorca, el matí del 9 d’octubre, el bisbe Francesc Conesa, ha presidit la presa de possessió del nou Econom Diocesà,  Sr. Joan Mir Llorens. En un acte íntim al que hi han assistit treballadors de la Cúria diocesana. També s’ha agraït a qui ho ha estat els darrers 5 anys el sr. Santiago Faner Bagur.

S’ha encetat l’acte amb la lectura, per part del secretari general del Bisbat, Mn. Jaume Ametller, de l’acta del nomenament. Tot seguit, el bisbe ha agraït molt sincerament a Santiago Faner la seva bona tasca en els anys que ha servit desinteressadament l’església menorquina. Igualment ha agraït al Sr. Mir,  la seva disponibilitat a l’hora d’acceptar el nou càrrec, després de ser duran 12 anys Director de Càritas Diocesana.

Amdos han expressat el seu agraïment per la confiança que en ells s’hi ha posat.

L’acte acabà amb l’entrega d’un quadre amb una pintura en que es veu Ciutadella, a Santiago Faner.