Unes 300 persones acudeixen a les trobades de confraries a Sant Francesc

L’Església de la parròquia de Sant Francesc de Ciutadella ha bullit d’activitat aquest últim cap de setmana amb les trobades de confraries. Divendres 8 de març unes 150 persones de Ciutadella han acudit a la celebració de la festivitat de Jesús, el Natzarè, organitzada per la confraria de la parròquia. I diumenge 150 persones més, en aquest cas d’arreu de Menorca, han assistit a la Trobada Diocesana de Confraries. Enguany l’acte s’ha dut a terme a Sant Francesc amb motiu dels 75 anys de la seva confraria, la de Jesús el Natzarè i els Penitents.

Per una banda la celebració de divendres s’ha dedicat especialment als confrares difunts i malalts, en honor als quals s’ha celebrat una missa. Per l’altra, diumenge s’ha fet una pregària de devoció a les set imatges que desfilen a les processons de diumenge de rams i divendres sant.

Ambdós actes han comptar amb la presència de l’organista Tomé Olives i el cantant Lluís Sintes, que han posat el punt musical a l’ocasió.

El Bisbe Francesc, en la trobada diocesana de Confraries de diumenge.