VI Concurs Vocacional de Cartells

El Jurat del VI Concurs Vocacional de Cartells, edició 2018, convocat pel Secretariat diocesà per a les vocacions amb el tema: “Jesús et crida a ser profeta”, es va reunir el passat 24 de febrer per deliberar sobre els cartells que s’han rebut pel concurs.

S’han rebut 70 cartells en format digital. El jurat procedeix a qualificar-los en base a la idoneïtat amb la temàtica proposada, el contingut vocacional i les frases o missatge que se’n desprenen.

Finalment, després d’una primera ronda, es destaquen tres obres que generen un intercanvi d’opinions.

El jurat dona les gràcies a tots els participants d’aquesta edició i destaca la feina duta a terme pels centres escolars de Sant Francesc d’Assís de Ferreries, Sant Francesc de Sales i el departament de Religió de IES J.M. Quadrado i IES M. Ângels Cardona de Ciutadella.

S’otorga el Premi de Cartell Guanyador dotat amb 100€ en material informàtic i cartell imprès en paper,  a l’obra amb el lema: “Profeta és aquell que respon a la crida de Déu. T’atreveixes? .  El jurat valora sobretot l’actualitat del missatge a través d’un dels mitjans de comunicació més emprats avui per avui. S’hi reflecteix de forma molt gràfica l’esglai de la proposta, la reflexió i la decisió davant la crida i proposta de Jesús.  L’autora d’aquesta obra és: Blanca Triay Carretero. El cartell guanyador s’imprimirà i emmarcarà per a ser exposat de forma permanent al Seminari Diocesà.